• Welkom op de Nieuwe Site van Sportvereniging de Treffers

Welkom op de Nieuwe website van Sportvereninging de Treffers

Na vele uren van voorbereiding is het dan eindelijk zover:

De nieuwe website is online.  Een nieuwe lay-out, mooie foto’s en een betere indeling zorgen ervoor dat jullie de informatie over je favoriete, leukste en gezelligste handbalvereniging nog sneller en beter kunnen vinden.

• Nieuws

1 van pagina 3

• HandbalNL

HandbalNL staat nu voor je klaar in de store

HandbalNL, dé handbal app voor handballers, toeschouwers , officials én de wedstrijdsecretaris

Met de app blijf je eenvoudig op de hoogte van alle updates rondom je eigen team en mis je niks van al je andere favoriete teams en spelers. Doordat de uitslagen door de officials in de app worden vastgelegd, ben je altijd direct op de hoogte van de uitslag. Of je nou speler bent, wel of geen lid bent van een handbalvereniging, het maakt niet uit. De app is er voor iedereen die van handbal houdt!

Volg je favoriete spelers, teams of clubs en bekijk alle standen, uitslagen en programma’s! Ook laat de app leuke statistieken zien die je helpen in de voorbereiding op je wedstrijd. Tel daar bij op dat je je aan- of afwezigheid bij een wedstrijd via de app kan doorgeven, direct de route naar een uitwedstrijd kan zien en je hebt een app die zorgt voor de optimale beleving van je favoriete sport.

Ben je lid van onze vereniging, download dan snel de app en registreer je met hetzelfde e-mailadres dat bij ons bekend is. Lukt het niet om in te loggen, stuur dan  een mail naar secretaris.treffers@gmail.com met het e-mailadres wat je voor de app wilt gebruiken

• Uitslagen

DatumWedstrijdUitslagDetails