• Rookvrij

• Wij doen meer dan handballen! Deze week weer hard getraind voor de kwart marathon. Ondanks het drukke leven van de Heren C tonen ze de wilskracht om te komen trainen. Leuke gesprekken onderweg. Schept een mooie band tussen de jongens.  Nog een paar maandjes en dan gaan we ervoor💪

•  Woensdag 8 januari 2020- Vanavond een wedstrijd gespeeld tegen ETC. Gewonnen met 22-19. Vandaag met de groep een lichte interval training gedaan van 5 km. Geweldig om deze groep te begeleiden en zien te groeien. Zin om mee te gaan? Laat het weten aan Patrick (coach HC). ðŸ‘ðŸ»

Zaterdag 4 januari 2020 - Zo de groep heeft het weer opgepakt. We hebben 7,3 km gelopen. Mooie prestatie van de jongens op naar de 8 km! 💪🏻

Vanavond -10 december- hadden de jongens eerst lekker getraind. Alvast warm gedraaid voor de looptraining. We gingen richting de brug. O nee😱😱. Rustig tempo omhoog. Zo de eerste 4,5 km zit erop. Daarna de brug weer af en richting sporthal De Boog. Veel wind maar wel droog. Wij hebben de 8,3 km gehaald! ðŸ’ª

• Onze handbalvereniging is vanaf 31 augustus 2019 rookvrij! We geven graag de kinderen het goede voorbeeld. Wij zetten daarom nu ook de stap naar een rookvrij sportterrein. Hiermee beschermen wij de jeugd tegen de verleiding om te gaan roken en het schadelijk meeroken. Zo biedt SV De Treffers iedereen een gezonde en veilige sportvereniging! Iedereen is en blijft welkom op onze vereniging, ook rokers. We vragen rokers om buiten het zicht en buiten het terrein te roken. De entree en plekken binnen ons sportterrein, zoals langs de lijn en het terras zijn rookvrij. Voor vragen kun je terecht bij Anne-Marie
    Op naar een sportief en gezond handbaljaar!