• In Memoriam

Afgelopen week bereikte ons het droevige nieuws dat ons erelid Gozewina, Goos, van Aken is overleden. Dit was een grote schok voor iedereen die haar heeft gekend bij onze club en zeker ook daarbuiten.

Goos is sinds vele jaren lid van onze club en heeft zich altijd met hart en ziel ingezet, samen met haar man en kinderen. Een persoon waar we als club zeer trots op waren. Iemand die veel regelde voor de club een actieve vrijwilliger was, zelf actief de handbalsport heeft beoefend, altijd aan de lijn stond als haar dochters speelden en later ook de kracht achter het succes van de damestrimploeg, de trimploeg door haar opgericht. Jarenlang is ze trainster geweest en daarvoor is ze door de gemeente Krimpen aan den IJssel ook gehuldigd met de kristallen roemer. Deze vrouwen zijn tot op de dag van vandaag nog actief en een hechte club. Iets wat door de inzet en sociale kracht van Goos zeker een verdienste is, die ze op haar naam mocht schrijven.

Wij wensen haar man, kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Wij zullen haar nooit vergeten!

Bestuur S.V. De Treffers