• Kantinediensten

Per toerbeurt zullen ouders van onze jeugdleden en jeugdleden 18+ ingeroosterd worden voor een kantinedienst, waaronder ook iemand uit de vaste kantineploeg. Deze persoon zal je wegwijs maken in de keuken en de bar.

Mocht je ingedeeld zijn en niet kunnen, dien jezelf voor vervanging te zorgen. Graag deze wijziging doorgeven aan Brenda Kootstra – Tel. 06-20326342.

De eerste dienst begint +/- 3 kwartier voor het begin van de 1e wedstrijd.
    De 2e dienst begint volgens rooster. De laatste dienst blijft tot +/- 3 kwartier na de laatste wedstrijd. Bij sommige diensten zullen er meerdere personen ingeroosterd staan, bijvoorbeeld rond 12:00 uur i.v.m. keukenwerkzaamheden. Is het rustig in de kantine, overleg dan met elkaar of je om toerbeurt bij de wedstrijd (buiten) kan kijken.

Het is mogelijk dat wedstrijden eerder of juist later gespeeld worden. De openingstijden van de kantine worden dan ook aangepast, waardoor de diensten qua tijden ook worden aangepast.

Taken openen
    - Minimaal 3 kwartier voor aanvang 1e wedstrijd aanwezig
    - Verlichting aanzetten (hendel keuken, knop bij de nooduitgang en schakelaar bij handbalshirt Broch
    - Verwarming aanzetten (bij koud weer), thermostaat hangt naast deur ingang kantine
    - Pinapparaat aansluiten
    - Controleren van de (Coca Cola)koelkast of deze daadwerkelijk gevuld is (voorraad staat in het voorraadhok)
    - Snoep/chips klaarzetten op rechter gedeelte van de bar (voorraad staat in voorraadhok
    - Kussens loungebanken naar buiten brengen, liggen op de kast in de bestuurskamer
    - Controleren of de toiletten schoon zijn en er toiletpapier en afdroogdoekjes aanwezig zijn (voorraad ligt in het voorraadhok), anders aanvullen
    - Deur kleedkamers openen (sleutel zit aan sleutelbos)
    - Tegenstanders ontvangen

Tijdens de rust van de wedstrijd krijgen de spelende teams limonade
    Schenkkannen, limonadesiroop en bekers Bonn & Mees staan in de keuken of het voorraadhok. De siroop dient aangelengd te worden met water.
    De limonade dient op tijd op het veld gebracht te worden bij de spelende teams.
    De rust bij de E en D teams na 20 minuten, C en B teams na 25 minuten en A en Senioren teams na 30 minuten.

Taken sluiten
    - Minimaal 3 kwartier na laatste wedstrijd aanwezig
    - (Coca Cola) koelkast bijvullen (voorraad staat in het voorraadhok)
    - Lege flesjes in het goede krat onder de bar; volle kratten plaatsen op de kar in het voorraadhok
    - Koffiemachine doorspoelen en opvangbak legen en reinigen
    - Keuken schoon achterlaten; gebruikte materialen afwassen, alles afnemen e.d.
    - Gebruikte keukendoeken/doekjes moeten gewassen worden, deze in plasticzak doen en neerleggen op de bar
    - Snoep/chips terugzetten in het voorraadhok
    - Tafels in de kantine en de bar afnemen
    - Kantine vegen (en wanneer nodig dweilen)
    - Toiletten schoonmaken, incl. maandverband emmers legen
    - Vuilniszakken binnen vervangen en weggooien in de container
    - Buitenterrein schoonmaken: glaswerk e.d. naar binnen
    - Kussens loungebanken naar binnen en terugleggen op de kast in de bestuurskamer
    - Vuilniszakken buiten vervangen en weggooien in de container
    - Verwarming uitzetten (+/- 13 graden), thermostaat hangt naast deur ingang kantine
    - Pinapparaat afsluiten
    - Kassa leeghalen en geld tellen door 2 mensen; dit verwerken op beschikbare formulier en ondertekenen

Let op:
    - Op straffe van een boete schenken wij geen alcoholhoudende dranken aan personen onder de 18 jaar. Bij jeugdactiviteiten worden er geen alcoholhoudende dranken geschonken; op wedstrijddagen mogen er alcoholhoudende dranken geschonken worden na 12:00 uur.
    - Sinds 31 augustus 2019 is onze sportvereniging rookvrij; we vragen rokers om buiten het zicht en buiten het terrein te roken. De entree en plekken binnen ons sportterrein, zoals langs de lijn en het terras zijn rookvrij. Spreek elkaar hierop aan.
    - Coaches van De Treffers en scheidsrechters krijgen een drankje aangeboden door onze vereniging; zij hebben voor aanvang van het seizoen een consumptiebon hiervoor gekregen, zij zullen deze bij u inleveren. Graag op de achterkant van de consumptiebon noteren wat er is geschonken en in de kassa doen.
    - Uiteraard mag u zelf ook iets drinken; SV De Treffers biedt u graag 1 drankje naar keuze aan. Graag deze consumptie noteren op het aanwezige formulier.

Hartelijk dank voor uw inzet!