• Kwart Marathon

• Zondag 17 mei 2020 - Alweer een tijd geleden dat jullie iets van ons gehoord hebben, maar echt stilgezeten hebben wij niet.  Wij lopen zelf en soms met elkaar. Vorige week hebben we een interval training gedaan en vandaag in deze hitte 8 km hardgelopen. Het was zwaar maar Dylan, Youri en Jesse hebben het gedaan! Ondanks de richtlijnen van het RIVM en aangepaste maatregelen blijven we doorgaan! Tot de volgende keer!

• Zaterdag 14 maart 2020 - Helaas geen wedstrijd vandaag. Vanochtend om 08:30 uur met Jesse, Tim, Tom, Youri en de moeder van Jesse een kleine 10 kilometer gelopen. Binnen het uur. Het was een heerlijke ontspannen loop. De jongens lopen steeds makkelijker. Aan hun motivatie ligt het niet. Leuk dat Marieke meeliep. Heb je ook een keer zin, ga mee en laat het wel even weten. Het gaat niet om de snelheid, maar dat wij met elkaar lopen. Meld je aan bij Patrick (coach HC).

• 12 maart 2020 - Wel of geen marathon, de jongens wilden lopen. We hebben een kleine 6 km hardgelopen. Lekker door de polder! Trots op de mentaliteit van de jongens!

• Donderdag 5 maart 2020- Met Youri, Dylan en Jesss een mooie 7,5 kilometer gelopen. Het was af en toe pittig. We hadden veel wind en op het eind een regen buitje. Maar we laten ons niet kennen. Hoop gepraat onderweg. Trots op de boys.

• Dinsdag 3 maart 2020 - Hardlopen zit de laatste tijd niet in onze benen. Maar we geven niet op. Youri en Tim waren erbij vanavond. Heerlijk een 6 km gelopen. Als wij twee keer per week zo lopen komt het vast goed in april😊😊

• Zo dat is weer een tijdje geleden. Door verschillende omstandigheden is de klad erin gekomen. Maar vandaag, dinsdag 18 februari 2020,  met Tim een snelle 5 km gelopen.  A.s. donderdag gaan we voor de 9 km. We zijn weer op de goede weg! PS je kan nog steeds meelopen. Meld je aan bij Patrick van der Velden (coach HC) 😊

• Vandaag is het een feit geworden. De jongens van handbal De Treffers hebben de 10 km gelopen. Her en der was er een moeilijk momentje, maar als een team gelopen. Toppertjes. Klaar voor de kwart marathon.

• Wij doen meer dan handballen! Deze week weer hard getraind voor de kwart marathon. Ondanks het drukke leven van de Heren C tonen ze de wilskracht om te komen trainen. Leuke gesprekken onderweg. Schept een mooie band tussen de jongens.  Nog een paar maandjes en dan gaan we ervoor💪

• Woensdag 8 januari 2020- Vanavond een wedstrijd gespeeld tegen ETC. Gewonnen met 22-19. Vandaag met de groep een lichte interval training gedaan van 5 km. Geweldig om deze groep te begeleiden en zien te groeien. Zin om mee te gaan? Laat het weten aan Patrick (coach HC). 👍🏻

Zaterdag 4 januari 2020 - Zo de groep heeft het weer opgepakt. We hebben 7,3 km gelopen. Mooie prestatie van de jongens op naar de 8 km! 💪🏻

Vanavond -10 december- hadden de jongens eerst lekker getraind. Alvast warm gedraaid voor de looptraining. We gingen richting de brug. O nee😱😱. Rustig tempo omhoog. Zo de eerste 4,5 km zit erop. Daarna de brug weer af en richting sporthal De Boog. Veel wind maar wel droog. Wij hebben de 8,3 km gehaald! 💪

• Tom, Tim, Youri, Jesse en Dylan zullen onder begeleiding van onze coach HC Patrick van der Velden een kwart marathon in Rotterdam gaan lopen 🏃🏼. Zij willen jullie op de hoogte houden over hun vorderingen. Deze kanjers gaan er voor! De eerste 5 km zijn afgelopen dinsdag 12 november al gelopen. Wil je ons motiveren ren gezellig mee! 💪Aanmelden kan bij Patrick! 🏅

• Wij trainen voor de kwart marathon! 🏃🏼‍♂ Dinsdag 19 november gingen we weer een stapje verder. Tom, Dylan en Youri waren er klaar voor! Helaas door misselijkheid en verkoudheid niet helemaal fit. 🤧Youri heeft de 4 kilometer gehaald. Tom en Dylan hebben 7,5 kilometer gelopen, 6 kilometer was vandaag ons doel. Trots op deze boys! Niet fit zijn maar toch zo'n prestatie neerzetten! ✍🏻Aanmelden kan nog steeds bij Patrick!