• Kwart Marathon

• Wij doen meer dan handballen! Deze week weer hard getraind voor de kwart marathon. Ondanks het drukke leven van de Heren C tonen ze de wilskracht om te komen trainen. Leuke gesprekken onderweg. Schept een mooie band tussen de jongens.  Nog een paar maandjes en dan gaan we ervoor๐Ÿ’ช

•  Woensdag 8 januari 2020- Vanavond een wedstrijd gespeeld tegen ETC. Gewonnen met 22-19. Vandaag met de groep een lichte interval training gedaan van 5 km. Geweldig om deze groep te begeleiden en zien te groeien. Zin om mee te gaan? Laat het weten aan Patrick (coach HC). ๐Ÿ‘๐Ÿป

Zaterdag 4 januari 2020 - Zo de groep heeft het weer opgepakt. We hebben 7,3 km gelopen. Mooie prestatie van de jongens op naar de 8 km! ๐Ÿ’ช๐Ÿป

Vanavond -10 december- hadden de jongens eerst lekker getraind. Alvast warm gedraaid voor de looptraining. We gingen richting de brug. O nee๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ. Rustig tempo omhoog. Zo de eerste 4,5 km zit erop. Daarna de brug weer af en richting sporthal De Boog. Veel wind maar wel droog. Wij hebben de 8,3 km gehaald! ๐Ÿ’ช

• Tom, Tim, Youri, Jesse en Dylan zullen onder begeleiding van onze coach HC Patrick van der Velden een kwart marathon in Rotterdam gaan lopen ๐Ÿƒ๐Ÿผโ€โ™‚. Zij willen jullie op de hoogte houden over hun vorderingen. Deze kanjers gaan er voor! De eerste 5 km zijn afgelopen dinsdag 12 november al gelopen. Wil je ons motiveren ren gezellig mee! ๐Ÿ’ชAanmelden kan bij Patrick! ๐Ÿ…

• Wij trainen voor de kwart marathon! ๐Ÿƒ๐Ÿผโ€โ™‚ Dinsdag 19 november gingen we weer een stapje verder. Tom, Dylan en Youri waren er klaar voor! Helaas door misselijkheid en verkoudheid niet helemaal fit. ๐ŸคงYouri heeft de 4 kilometer gehaald. Tom en Dylan hebben 7,5 kilometer gelopen, 6 kilometer was vandaag ons doel. Trots op deze boys! Niet fit zijn maar toch zo'n prestatie neerzetten! โœ๐ŸปAanmelden kan nog steeds bij Patrick!