• Schoonmaakrooster 2022/2023

Juni 2023

Juli 2023

-

• Kantine: Tafels, vensterbanken en bar afnemen; alle ruimtes vegen en dweilen, toiletten, alle deuren afnemen en ramen (binnen en buiten) zemen.
    Buitenterrein: Onkruid weghalen (ook uit de plantenbakken), afval (ook afgevallen bladeren) op het terrein en veld weghalen. Prullenbakken op terrein controleren en zonodig legen. Vegen.
    De sleutel van de kantine kan bij Marianne Kuijntjes worden opgehaald, tel. 06-14440324
    Oproep aan al onze leden en de ouders/verzorgers van onze leden
    De kantine en het buitenterrein is het visitekaartje van onze handbalvereniging. Mensen lopen er in en uit, bestellen er eten en drinken en we maken gebruik van de kantine, kleedkamers en toiletten. Voor onze leden en bezoekers zijn het de ruimtes waar mensen gezellig bij elkaar komen, voor en na de wedstrijd maar ook voor en na de training. Hygiƫne is ontzettend belangrijk!
    Dus oproep aan al onze leden en de ouders/verzorgers van onze leden: Help onze kantine en het buitenterrein opgeruimd en schoon te houden. Hier boven het schoonmaakrooster voor het handbalseizoen 2022-2023. Via de coach/trainer worden jullie benaderd als jullie aan de beurt zijn!