• Trots op onze sponsor

• Wij doen meer dan handballen! Deze week weer hard getraind voor de kwart marathon. Ondanks het drukke leven van de Heren C tonen ze de wilskracht om te komen trainen. Leuke gesprekken onderweg. Schept een mooie band tussen de jongens.  Nog een paar maandjes en dan gaan we ervoor💪

•  Woensdag 8 januari 2020- Vanavond een wedstrijd gespeeld tegen ETC. Gewonnen met 22-19. Vandaag met de groep een lichte interval training gedaan van 5 km. Geweldig om deze groep te begeleiden en zien te groeien. Zin om mee te gaan? Laat het weten aan Patrick (coach HC). ðŸ‘ðŸ»

Zaterdag 4 januari 2020 - Zo de groep heeft het weer opgepakt. We hebben 7,3 km gelopen. Mooie prestatie van de jongens op naar de 8 km! 💪🏻

Vanavond -10 december- hadden de jongens eerst lekker getraind. Alvast warm gedraaid voor de looptraining. We gingen richting de brug. O nee😱😱. Rustig tempo omhoog. Zo de eerste 4,5 km zit erop. Daarna de brug weer af en richting sporthal De Boog. Veel wind maar wel droog. Wij hebben de 8,3 km gehaald! ðŸ’ª

• Trots op onze sponsor Autobedrijf Roocar! Onze Dames Senioren 1 wil jullie bedanken voor weer drie jaar vertrouwen!