• Wie zijn Wij

Sportvereniging de Treffers is de enige handbalvereniging in Krimpen aan den IJssel en omgeving. We hebben veel jeugdleden en vrijwilligers en stralen groepsgevoel, sportplezier en gezelligheid uit. In 1969 zijn we opgericht en spelen wij fanatiek handbal. Eerst op een voetbalveld met 11 spelers, maar tegenwoordig op ons eigen veld van 40 bij 20 meter met 6 spelers en 1 keeper. Handbal is een snelle, leuke en verrassende sport, waarbij je alle leden van het team nodig hebt om het goed te kunnen spelen. Aanvallen en verdedigen doe je allemaal, waardoor je altijd in beweging blijft en je sportief bezig bent.

Er zijn verschillende leden bij onze vereniging.

Zo zijn er de spelende leden, die doordeweeks trainen en in het weekend deelnemen aan de competitie.

Ook hebben we ouderenhandbal. Deze leden zijn 60+, trainen elke week een uurtje om de spieren soepel te houden. Na de training is er in ons clubhuis tijd voor een koffie-theemoment en gezellig bijpraten met elkaar.

Daarnaast zijn er ook niet-spelende leden, die lid zijn, maar zelf niet actief handballen. Denk hierbij aan oud-leden die de club nog een warm hart toedragen, betrokken willen blijven bij de club en deze met een maandelijkse bijdrage blijven steunen. steunen maar geen bondscontributie hoeven te betalen.