• Handbalvereniging SV De Treffers is een kleine, gezellige en actieve vereniging in Krimpen aan den IJssel. Opgericht in 1969 en bestaan dus al ruim 50 jaar! Sportiviteit en gezelligheid zijn de doelpalen van onze vereniging. Met een enthousiast kader proberen wij al onze leden en niet leden een leuke pot handbal te geven. Binnen de NHV competitie, recreatief maar ook met open toernooien voor familie en leerlingen van basisscholen.

Op dit moment hebben wij 5 jeugdteams voor kinderen 5-12 jaar en 2 seniorenteams voor dames en  heren. Trimhandbal voor dames en heren vanaf 30 jaar en dames trimploeg voor dames vanaf 60 jaar. Hoewel we heel blij zijn met onze leden, blijven we ambitieus: we willen de komende jaren doorgroeien naar een grotere vereniging met een flinke jeugdafdeling en teams die goed meekomen in de regionale en landelijke competitie.

Enthousiast over handbal en zin om met ons mee te spelen? Dat vinden wij leuk! We nodigen je hierbij uit om 3 x gratis met ons mee te trainen en kennis te maken met de leden van onze handbalvereniging.

Ervaring of niet, als je een enthousiaste teamspeler bent hebben we een plekje voor je!

• Huisregels

UITTREKSEL van de HUISREGELS

• Wij houden van een gezonde sportomgeving, waar roken beperkt wordt tot de rookplaats voor de deur.
    • De chauffeurs bij uitwedstrijden zijn de ouders of spelers zelf. Natuurlijk heb je geen alcohol gedronken als je moet rijden.
    • Met elkaar zorgen we ervoor dat het veld en het clubgebouw netjes blijven.
    • Voor de wedstrijden krijgen alle teams een tenue. Deze tenues zijn vaak gesponsord; met dank aan de sponsors! De shirts worden per toerbeurt gewassen.
    • Schoenen die steun en demping geven zijn belangrijk. Laat je daarover goed informeren in een sportwinkel!
    • Je hebt een eigen bal nodig om te trainen. Deze bal kun je via de vereniging bestellen.
    • Sporten met lange loshangende haren is lastig en moeilijk; een elastiekje doet wonderen.
    • Wanneer je onverhoopt niet kunt trainen of spelen, informeer je even je trainer/coach.
    • Het team dat de laatste thuiswedstrijd speelt ruimt het veld op.
    • Ouders helpen zoveel mogelijk mee, vele handen maakt licht werk.
    • Het team dat het laatst gebruik maakt van de kleedkamer, ruimt deze op en haalt de trekker door de douche. Daarna de kleedkamers afsluiten en lichten uitdoen.
    • Gevonden voorwerpen kan je afgeven in de kantine.
    • Onze scheidsrechters zijn onze helden! Zij helpen de vereniging zodat er wedstrijden gespeeld kunnen worden. Wij helpen allemaal zodat zij hun taak kunnen doen.
    • Wij houden van positieve aanmoedigingen!
    • Zorg dat je een kwartier voor aanvang van de training en een half voor aanvang van een thuiswedstrijd aanwezig bent, zodat we op tijd kunnen beginnen.
    • Tijdens de trainingen is eten niet gebruikelijk, qua drinken neemt iedereen meestal een bidon met water mee naar het veld.
    • Neem waardevolle spullen mee naar het veld of naar de kantine, zodat het niet onbeheerd achterblijft in de kleedkamers.